sobota, 9 maja 2015

11 Twarzy Meredith

Witam. Chciała bym ogłosić coś w pewnej sprawie, a mianowicie w kwestii otwieranych, a zaraz potem zamykanych stajni. Tak, tak to ja. Wreszczie zdałam sobie sprawę z tego, że postąpiłam cholernie głupio i za to was wszystkie przepreszam. Dla rozjaśnienia, podam wszystkie adresy stajni, których byłam właścicielką, tak, aby żadne nowe wirtualki nie były zamieszane w te sprawę.

  • Alcazaro Stud
  • Eddenbrock Stud
  • Whispering Pines Stable
  • Covent Stud
  • Havering Garden
  • Roosakker Stud
  • Versalie Stud
  • Montrose Stud
Jeszcze raz przepraszam. Jeżeli ktoś chce ze mną na ten temat porozmawiać, proszę zażalenia wysyłać na mój e-mail: tania.anvelt@gmail.com, proszę nie komentować.
Ale przechodząc do rzeczy, chciała bym, aby wszystkie zmarnowane przeze mnie konie dostały jeszcze jedną szansę, toteż wszystkie je oddam. Ale przed tym krótki regulamin. Wszystkie hipodromy powiązane z moimi stajniami również zostaną zamknięte. Wpisowe wracają do was.

1. Prawo do pierwokupu koni zakupionych w poszczególnych stajniach mają ich właściciele.
2. Jeżeli właściciel konia kupionego w danej stajni nie zgłosi się (w komentarzu) w przeciągu tygodnia, konia może kupić dowolna osoba.
3. Konie z ofert (MK+MO=TŹ) może kupić dowolna osoba.
4. Kto pierwszy, ten lepszy.
5. Właściwie nie jest to sprzedaż, gdyż wszystkie konie oddawane są za darmo.

PONIEWAŻ NIE MAM ZA DUŻO CZASU, W KOMENTARZACH PISZCIE, JAKIEGO KONIA CHCECIE WZIĄĆ.



20 komentarzy:

  1. Biorę Silent Night i Blackbird'a z Whispering Pines.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym wziąć Darkness Dawn'a z Versalie Stud?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ultraviolence z Montrose Stud

      Usuń
    2. Darkness jest z Itaki i Pama ma prawo pierwokupu

      Usuń
    3. Dobra, to zamiast Darkness'a chcę Stockholm Syndrome z Montrose :)

      Usuń
    4. Jeżeli chcesz Darkness'a i wiesz, że możesz się nim zaopiekować nie widzę przeciwwskazań, żebyś go zabrała.

      Usuń
    5. To jeśli mogę wziąć Darkness'a, rezygnuję z Stockholm Syndrome

      Usuń
  3. Pop Art z whispering pines stables

    Shamvari

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, no to w takim razie ja wezmę na stałe te dwa konie, które dzierżawię z Rooseakker (Vratislava i Crazy Quick) o ile hodowle, z których pochodzą się nie zgłoszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crazy Quick jest ode mnie z hodowli i go bierz ;)

      Usuń
  5. http://blackpowerstud.blogspot.pt/2015/04/dzierzawa.html wiec mysle, ze te rumaki ktore poszly w dzierzawe moga juz na stale zostac w tych stajniach ;)
    zostal tylko Highway to Hell jakby co.

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie biore arabki ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę wyścigowce z ofert Cheltenham ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Boks Drkness'a :)
    http://suenostud.blogspot.com/2015/05/ogdarkness-dawn.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ultraviolence ;)
      http://suenostud.blogspot.com/2015/05/klultraviolence.html

      Usuń
  9. To ja w takim razie odbieram Imperial Jayeda z Whispering Pines oraz Dilshaana, Rajesha i Shingara z Havering Garden. Jeśli jest taka możliwość chciałabym do tego zgarnąć Deliah i Zeyadę z WP :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na wystawę z okazji otwarcia Fougère Stud!
    http://fougere-stud.blogspot.com/2015/06/wystawa-z-okazji-otwarcia-fougere-stud.html

    OdpowiedzUsuń